Sunday 5 December 2021

HATI YANG LEMAH

Ya allah... Sekarang nie...negara kita dh bukak dan benarkan semua aktiviti berjalan mcm biasa...syukur alhamdulillah... Maka...bnyak laa org kawin sekarang ni...sebab dh boleh buat majlis.. Tp Setiap kali aku tgk semua gmba2 mereka...hati aku luluh ya allah... Sebab.. Kisah permulaan hidup aku tak seindah mahligai yg mereka cipta... Ditemani si ibu di sisi saat dinikahi... Si bakal suami di akad dgn berjabat tangan oleh si ayah perempuan..masyaallah...indahnya moment tu.. Tp tidak bagi aku... I wish that gonna be happend to me too.. But i know it will not... Mak teman aku kat tepi..abah yg akadkan.. Tu semua sudah jadi mimpi yg terkubur.. Setiap kali tu juga aku selalu berkata dalam hati...andai aku sabar dan tunggu sedikit masa...andai aku mulakan balik semua nya dari awal... Ya allah...begitu susah untuk terima kenyataan dimana setiap apa yg kita harapkan tak semestinya jadi milik kita... Semoga hati ini kuat dalam melawan segala mimpi dan impian yang selama ini aku cipta tapi tidak menjadi reality

No comments: